6 תשובות
לא, יצאת בסדר.
אל תאכלי סרטים. תעברי כיתה אם זה מה שאת רוצה לעשות, את לא צריכה לוותר על הדברים שאת רוצה בגללה.
לא יצאת רע, יצאת בסדר גמור והכל טוב.
לא יצאת רע, יצאת בסדר גמור והכל טוב.
לא, לא יצאת רע
לפעמים אם כמה שקשה צריך לחשוב על עצמנו.
כל עוד תיהיה איתה ותתמכי בה תמיד היא זכתה בך באמת שכן
אבל הגיע הזמן לחשוב על עצמך ולעשות את זה, לעבור אין מה לעשות
לפעמים אם כמה שקשה צריך לחשוב על עצמנו.
כל עוד תיהיה איתה ותתמכי בה תמיד היא זכתה בך באמת שכן
אבל הגיע הזמן לחשוב על עצמך ולעשות את זה, לעבור אין מה לעשות
שימי את עצמך במקום הראשון
אם לא טוב לך וקשה לך להיות בלעדיה תעברי בית ספר
בטוחה שבסופו של דבר היא תבין
ואתן יכולות לשמור על קשר גם בלי להיות באותו בית ספר
אם לא טוב לך וקשה לך להיות בלעדיה תעברי בית ספר
בטוחה שבסופו של דבר היא תבין
ואתן יכולות לשמור על קשר גם בלי להיות באותו בית ספר
אהובה זה מאד קשה
אבל זכותך להתקדם ולא להיתקע בבעיות שלה
תזכירי לה שאת לא נוטשת ועדיין אוהבת אותה
אבל בו בעת תתקדמי
אבל זכותך להתקדם ולא להיתקע בבעיות שלה
תזכירי לה שאת לא נוטשת ועדיין אוהבת אותה
אבל בו בעת תתקדמי
לא יצאת רע זה גם החיים שלך ולפני איך שנשמע שאת מדברת עליה רואים שאכפת לך
באותו הנושא: