6 תשובות
לא, יצאת בסדר.
אל תאכלי סרטים. תעברי כיתה אם זה מה שאת רוצה לעשות, את לא צריכה לוותר על הדברים שאת רוצה בגללה.
לא יצאת רע, יצאת בסדר גמור והכל טוב.
thv
לא, לא יצאת רע
לפעמים אם כמה שקשה צריך לחשוב על עצמנו.
כל עוד תיהיה איתה ותתמכי בה תמיד היא זכתה בך באמת שכן
אבל הגיע הזמן לחשוב על עצמך ולעשות את זה, לעבור אין מה לעשות
Op0
שימי את עצמך במקום הראשון
אם לא טוב לך וקשה לך להיות בלעדיה תעברי בית ספר
בטוחה שבסופו של דבר היא תבין
ואתן יכולות לשמור על קשר גם בלי להיות באותו בית ספר
אהובה זה מאד קשה
אבל זכותך להתקדם ולא להיתקע בבעיות שלה
תזכירי לה שאת לא נוטשת ועדיין אוהבת אותה
אבל בו בעת תתקדמי
לא יצאת רע זה גם החיים שלך ולפני איך שנשמע שאת מדברת עליה רואים שאכפת לך