3 תשובות
לא לא
אל תדאגי
אל תדאגי
לא ממש לא
לא הכל טוב. מניחה שהיא דווקא לא תסתכל על זה ככה ותסתכל על הכוונה שלך להתנצל, כל הכבוד על התחשבות בה אך אל תעמיסי על עצמך ותשימי את הסביבה לפנייך. (מנסיון, בסופו של דבר אנחנו אלו שנדפקים)
באותו הנושא: