10 תשובות
יצאת בסדר גמור בובה.
לא זכותך
לא,אם השרשרת מאוד חשובה לך אז היא האהבלה פה
לא ממש לא זכותך
לא זה לגמרי זכותך וזה בסדר.
ממש לא, אם קיבלת מבן אדם חשוב אני מאמינה שעשית נכון, יכולת להגיד למורה בתקווה שתבין
לא ימאת ממש בסדר זה חשוב לך אז אין מה לעשות לא ניראלי שלמישהו אכפת אם את מורידה או שלא
לא יצאת תינוקת בכלל. זה משהו חשוב לי באופן אישי, אולי פעם הבאה בימים של ספורט תביאי איתך קופסא קטנה ושימי אותה בצד אבל הכל טוב❤❤
זכותך
זכותך, אבל היית יכולה פשוט לשים אותה בתיק