6 תשובות
איך גילית?
אנונימי
שואל השאלה:
הלכתי לפסיכולוגית והיא איבחנה אותי עם זה
אנונימית
שואל השאלה:
כן אני הולכת לטיפול מקצוע ככה הבנתי שאני פוסט טראומתית.
אנונימית
שואל השאלה:
זה כל כך מוזר לי
אנונימית
לכי לטיפול מקצועי
באמת שיהיה בסדר ואני מאמינה בך שתצליחי לעבור את זה ואני פה אם את רוצה לדבר 3>