7 תשובות
למה לא
כן...
תלוי עד כמה אני אוהב אותה
גברים יצאו איתי עובדה שכן.
אבל יש גם הרבה שפסלו בגלל זה לא אשקר לך
אבל יש גם הרבה שפסלו בגלל זה לא אשקר לך
כן. אני לא יפסיד מישהי שאני אוהב בגלל זה. להיפך יתמוך בה כמה שאפשר (גם להכיר מראש מישהי כזאתי אין לי בעיה, לא פוסל על זה)
אנונימי
תלוי מה זה היה דורש ממני בקשר
אנונימי
כע
באותו הנושא: