11 תשובות
שואל השאלה:
השאלות לא מלחיצות?
השאלות לא מלחיצות?
נשימה נשימה נשימה
בתור אחד שיודע כלום על זה זה לא מלחיץ ועניןן של כמה דקות!!
לא לא הרעיון הזה שטיות באמת בתור מדריך במדא
איזה כיףף בהצלחה אהובה!! ממש קליל אל תדאגי הראיון זה הדבר הכי קל בכל התהליך:)
שואל השאלה:
אז אני לא צריכה להכונן לפני לשאלות, פשוט לבוא הכי פשוט שיש??
אז אני לא צריכה להכונן לפני לשאלות, פשוט לבוא הכי פשוט שיש??
באמת שכן, ראש פתוח! לא לשקר ולא להילחץ, תבואי בוויבים רגועים וטובים
כן
זה שעות
קטן עלייך
הם רק בודקים שאת לא פסיכו את תפציציי
הם רק בודקים שאת לא פסיכו את תפציציי
זה לא מלחיץ ועניין של כמה דקות! כל מי שאני מכיר שעשה עבר
באותו הנושא: