10 תשובות
כן, כל אחד ומה שהוא מרגיש
כן תקין
לגיטימי מאוד
בתור אחת שגם ככה זה לא תקין
לאהוב את הלבד הזה נובע ממשהו ועם השנים זה רק יביא לך בדידות. לא אומרת שאתה חייב לרצות זוגיות כי זכותך אבל אתה כן צריך לטפח קשרים חברתיים ולא להישאר לבד.
אנונימית
שואל השאלה:
יש לי קשרים חברתיים מאוד טובים, אני לא מתבודד
פשוט לא מתחבר לרעיון שיש לי עוד מישהו קבוע בחיים
אנונימי
כן
יש כל כך הרבה כמוך וזה רק הולך לגדול עם התעצמות הטכנולוגיה.

גם ככה כל זוג שלישי מתגרש היום, אתה לא מפספס כלום. אני גם ככה.
אנונימי
ממש סבבה
^^^^ אז זה לגמרי בסדר
כל עוד אתה לא מתבודד לגמרי אז זה טוב
וזה בסדר לא לרצות זוגיות
אנונימית
מבינה אותך