10 תשובות
הגיוני
יש אנשים שלוקח להם זמן להיקשר...אם תסביר את זה למישהי אני בטוחה שהיא תקח את הזמן שצריך איתך ותבין. זה נורא נפוץ.
שואל השאלה:
לפעמים אין לי כוח לעצמי ו"לבעיה" הזאת אז אני פונה לסטוצים כי זה הרבה יותר פשוט
אנונימי
הגיוני שאתה פונה לסטוצים אבל זה לא הפיתרון אני בטוחה שאם למישהי יש רגשות אלייך היא תבין אותך ותקח את הזמן איתך
טוב זה די הגיוני.
יש אנשים שצריכים הרבה יותר זמן בשביל שיוכלו לסמוך על בן אדם ולפתח עליו רגשות.
לדעתי זה נוצר בשביל להגן על עצמך אז אני לא בהכרח חושבת שזה משהו רע.
שואל השאלה:
תאמת אני לא מבין איך אפשר להתאהב שלא באופן הזה. התאהבות היא מעבר לתשוקה ומשיכה
אנונימי
כמובן,
לכן התאהבות אמיתית לוקחת הרבה יותר זמן.
מה שקורה בעצם בהתחלה יש לך תשוקה ומשיכה לבן אדם. אתה מתחיל לחבב אותו.
אך, לדעתי אי אפשר עדיין לקרוא לזה התאהבות כי שוב אתם לא באמת מכירים עדיין
אהבה זה ממש מסובך ויש אנשים שקשה להם עם זה, מה שיש לך זה הגיוני ואפילו יעיל לרוב
הגיוני מאוד, ככה זה אמור להיות