7 תשובות
אני לא אוהבת מתמטיקה בכלל, מכניס אותי לחרדות כאלו, וזו הסיבה שבחיים לא השקעתי ואני ברמה נמוכה.
יש מצב שבילדות פתחת חרדה בגלל שלא הבנת וניסו להסביר לך בכח וצעקות וכל השיט הזה. גם לי זה היה.
יש מצב שבילדות פתחת חרדה בגלל שלא הבנת וניסו להסביר לך בכח וצעקות וכל השיט הזה. גם לי זה היה.
אין תקין לא תקין, את יכולה ללכת לאבחון כדיי להבין יותר לעומק מה יש לך
זה תקין לפחד מהרבה דברים. אבל זה לא תקין כשזה מתחיל להשפיע עלייך ולמנוע ממך דברים.
כל עוד את עדיין עושה את התרגיל זה מעולה.
אני ממליצה לך לנסות לעשות מדיטציה לפני שיעורי מתמטיקה כדי להוריד את הלחץ, תשתי גם מים, מוזיקה, כל מה שמרגיע אותך. בהצלחה(:
כל עוד את עדיין עושה את התרגיל זה מעולה.
אני ממליצה לך לנסות לעשות מדיטציה לפני שיעורי מתמטיקה כדי להוריד את הלחץ, תשתי גם מים, מוזיקה, כל מה שמרגיע אותך. בהצלחה(:
יש לך קושי עם מתטימטקה או שזו חרדה אני לא יודעת, כנראה זו דיסקלקוליה או חרדה ממספרים או לא יודעת. אני אחכה לראות מה יגיבו אחרים פה
שואל השאלה:
אני מאוד מתקשה במתמטיקה.אני ברמה של 3 יחידות ואני צריכה לעשות שאלון שלישי וזהו ואז ניגמר...אבל השאלון הזה קשה ולא הכל אני מצליחה להבין אני חושבת שיש לי בעיה בהבנת הנקרא אבל אני לא הלכתי לאבחן את זה יש לי גם בעיית קשב וריכוז...
אני מאוד מתקשה במתמטיקה.אני ברמה של 3 יחידות ואני צריכה לעשות שאלון שלישי וזהו ואז ניגמר...אבל השאלון הזה קשה ולא הכל אני מצליחה להבין אני חושבת שיש לי בעיה בהבנת הנקרא אבל אני לא הלכתי לאבחן את זה יש לי גם בעיית קשב וריכוז...
אנונימית
קודם כל גם 3 יחידות זה מכובד אז אל תורידי מעצמך.
ואם את אומרת שיש בעיה עם הבנת הנקרא אולי באמת כדאי שתאבחני. ואז יוכלו לתת לך את העזרה שאת צריכה, אולי להקריא לך את השאלה או משהו.
יהיה בסדר (:
ואם את אומרת שיש בעיה עם הבנת הנקרא אולי באמת כדאי שתאבחני. ואז יוכלו לתת לך את העזרה שאת צריכה, אולי להקריא לך את השאלה או משהו.
יהיה בסדר (:
כנראה קשה לך עם זה גם להתרכז