5 תשובות
תכיני משהו עם נפח
פיצה/ האמבורגר
פיצה
חביתה וטורטיה הכי טעים ובערך 300 קלוריות אגב אם את לא רעבה אל תאכלי בכוח תשמרי למחר
אפשר גם לא להכין וזה יהיה בונוס למחר
באותו הנושא: