4 תשובות
תהיי את ואל תרגישי אשמה בשביל אף אחד, הם יכולים לקפוץ ושזה לא יעניין אותך ואין לך מה להרגיש אשמה רק בגלל שאנשים מנסים לגרום לך להרגיש ככה.
שואל השאלה:
אבל כבר הרבה זמן שהייתי "עצמי" נשארתי בלי אף אחד מה לעשות?
אבל כבר הרבה זמן שהייתי "עצמי" נשארתי בלי אף אחד מה לעשות?
כנראה יש אנשים שפשוט לא יכולים להתמודד עם זה את צריכה למצוא סביבה יותר תומכת מניסיון
אני ממש מבינה אותך גם לי זה קורה מוזמנת לפרטי
באותו הנושא: