9 תשובות
כנראה שאת אשמה בהכל.
הוא אח קטן במקרה? כי ככה זה אצלי עם אחי הקטן
שואל השאלה:
פאקינגפרפקט
כןן
פאקינגפרפקט
כןן
אנונימית
שואל השאלה:
תקראו לי ארי
אני לא אשמה תמיד יש פעמים שהוא אשם
תקראו לי ארי
אני לא אשמה תמיד יש פעמים שהוא אשם
אנונימית
שואל השאלה:
אבל מה שכן אני מרגישה כאילו אני הפחות אהובה כי שאני עושה משהו לא טוב כל הזמן "על תעשי את זה " אבל שהוא לא אומרים חו בכלל כלום
אבל מה שכן אני מרגישה כאילו אני הפחות אהובה כי שאני עושה משהו לא טוב כל הזמן "על תעשי את זה " אבל שהוא לא אומרים חו בכלל כלום
אנונימית
את הילדה האמצעית?
שואל השאלה:
הגדולה
הגדולה
אנונימית
בגלל שהוא הקטןן
אז זה ברור זה ככה עם כולם תגידי תודה שאת לא אמצעית אז היית צריכה להתמודד עם אח/ות גדולה גם
באותו הנושא: