8 תשובות
להמשיך לחכות לאחת
זה הבעיה של בררנים
זה הבעיה של בררנים
שואל השאלה:
קשוח מאוד
במקומות עבודה גם כי אתה לא רוצה כל אחת
זה ייסורים כל יום
קשוח מאוד
במקומות עבודה גם כי אתה לא רוצה כל אחת
זה ייסורים כל יום
אנונימי
דבר איתי אחרי 24 שנים של בררננות ורווקות ללא אף קטע חוץ מסטוצים.
בסוף אתה מתרגל אבל ללבד ומבין שיש בזה פלוסים ואפילו שואף להיות כזה
בסוף אתה מתרגל אבל ללבד ומבין שיש בזה פלוסים ואפילו שואף להיות כזה
אנונימי
שואל השאלה:
אני 27
מה תגיד?
אני 27
מה תגיד?
אנונימי
שואל השאלה:
אני אוהב את הלבד
אני אוהב את הלבד
אנונימי
אז אתה באותה הסירה אח.
הבנתי שאין על הלבד, תאמת אני כבר לא מרגיש צורך במערכת יחסים בכלל
הבנתי שאין על הלבד, תאמת אני כבר לא מרגיש צורך במערכת יחסים בכלל
אנונימי
שואל השאלה:
לגמריי כיף הלבד בלי כאבי ראש
אבל אתה רוצה מישהי שתכיל אותך ואנרגיה נשית בחיים
זה קשה מצד שני
לגמריי כיף הלבד בלי כאבי ראש
אבל אתה רוצה מישהי שתכיל אותך ואנרגיה נשית בחיים
זה קשה מצד שני
אנונימי
שמע הכלה אפשר לקבל מחברים ומשפחה, ובוא למי יש זמן לדברים האלה בעומס של החיים כשאתה מבוגר.
כשאני צריך לפרוק פעם ב אני מוציא את הטינדר ומוצא מישהי ללילה וזה מספק לי לתקופה את מה שאני צריך
כשאני צריך לפרוק פעם ב אני מוציא את הטינדר ומוצא מישהי ללילה וזה מספק לי לתקופה את מה שאני צריך
אנונימי
באותו הנושא: