9 תשובות
אגו
ככה הם
וואלה ככה בנויים אנשים. שהם הכי צודקים וזהו לא באמת רוצים לשמוע את הצד השני.
אנשים ממש עקשנים תמיד זה קורה לי גם
אגו
אנונימית
לפעמים יש ערכים אוניברסליים, שאי אפשר להתפשר עליהם.
למשל, אם צד אחד אומר שלגייז מגיעות זכויות שוות כמו לסטרייטס, וצד שני אומר שצריך לסכול הומואים באבנים, מה תהיה הפשרה?
לסכול רק חצי מהגייז?
זו עדיין תהיה פגיעה בהם על סמך הנטייה המינית, ובכך, זו כבר לא פשרה.
זכויות אדם הם ערך אוניברסלי, אז קשה עד כמעט בלתי אפשרי להתפשר עליהם.
שואל השאלה:
^יש בזה משהו
אותו דבר עם העניין שלום, שיוויון, צדק, היררכיה, חופש הדיבור, וכו'.
בגלל זה המחלוקות בין הגושים, כשזה מגיע לנושאים האלה, הן חדות וקשות.
כשצד אחד תומך בשיוויון בין כל בני אדם, וצד אחר תומך בעליונות, או בלעדיות, של דת או גזע אחד, לך תשיג פשרה בין הצדדים.

השאלה האם בכלל צריך פשרה בנושאים האלה? אולי מוטבת הכרעה חד צדדית, שיהיו זכויות לכולם, או שנהיה כנים עם עצמנו ולא נעבוד על אף אחד...