27 תשובות
תוותרי על זה
אם את לא אוהבת את זה אז תוותרי
תשימי רק בגדים שיגרמו לך להרגיש בנוח (:
שמעי בעיני תשאירי אחד כי וואלה לי לפחות יש ימים שבהם בא לדפוק הופעה לכי תדעי זה שימישי
מסכימה עם אלכס ומחזקת
אולי תשימי בחורף עם סווצרט גדול/ חולצות אובר סייז ?
אנונימית
אני לא אוהבת את זה,
אם את רוצה תלבשי
את יכולה לקחת אותם פשוט אל תלבשי אותם אם את לא אוהבת ואולי מתישהו אץ תרצי לנסות משהו שונה ותלבשי אותם
תלבשי רק בגדים שאת אוהבת ושאת רוצה ללבוש
תלבשי רק מה שאת באמת שלמה איתו
אם את בכל זאת אוהבת אבל לא רוצה שזה יבליט שימי פוטר אוברסייז מעל ואז זה יכול להיות יפה
מסכימה עם lago.
אם את לא מתחברת אל תלבשי, לא אומרת אל תשאירי לך כי את יכולה מתישהו לאהוב ואולי זה עדיין יעלה עלייך, אבל ללבוש? אם את לא אוהבת אל תלבשי, תלבשי רק דברים שאת אוהבת, שנוחים לך ושאת מרגישה בהם טוב :)
עדיף שתוותרי אם את לא אוהבת את זה
תקחי ומקסימום לא תלבשי אותם
תקחי למקרה ואת פתאום תרצי משהו חדש
תלבשי כמובן מה שבאלך אבל אין כמו להבליט את התחת
אם את לא אוהבת אותם אז אל
תלבשי מה שבא לך :)
אל תלבשי מכנסיים
תקחי ותשימי חולצות אוברביז
סמאש
תיקחי להפך תחת זה יפה לנו בנות
הייתי לוקחת אותם
וחוץ מזה מה הבעיה שזה מבליט תתחת
תוותרי עם את לא מרגישה בנוח הכול טוב אבל אולי רק תשמרי אותם לפעם הבאה שיש סיכוי שתרגשי פתאום בנוח או משהו
לוותר
נשמע שזה פשוט לא נוח לך אז לא שווה בעיניי
את יכולה לקשור סוודר או משהו על המותניים ואז לא יראו
את יכולה לשים עם חולצה ארוכה
שואל השאלה:
תודה למי שאמרו לכסות את זה עם חולצה גדולה!
מאמצת
אנונימית
יש מלא בגדים במלאי גזרות לא צריך להתפשר