6 תשובות
את לא חייבת אבל תספרי לה
לא, אבל כדאי שתגידי לה
אנונימית
ברו כולם עברו את זה זה לא איזה מחלת מין
אנונימית
זה ממש לא נכון^
אנונימית
את לא חייבת, אבל כדאי שתספרי לה
התקף חרדה אחד זה לא משהו שמצביע על בעיה ולכן אין מה לספר אם תחווי התקפים נוספים מומלץ לגשת לעזרה
באותו הנושא: