4 תשובות
הכל בסדר את בן אדם ולרוב האנשים זה קורה לפעמים
אני לא יודעת מה זה אומר אבל חשוב שתדעי איך לעצור התקף למקרה שיהיה עוד אחד (טפו טפו בלי עין הרע) כי זה בדרך כלל משהו שחוזר
את יכולה לחפש פה בסטיפס אני בטוחה ששאלו את זה בעבר
בכל מקרה אני לא יודעת כי לא חוויתי התקף כזה בעבר
בכל מקרה אם את רוצה לדבר על הריב בפרטי את תמיד מוזמנת :)
אני לא יודעת מה זה אומר אבל חשוב שתדעי איך לעצור התקף למקרה שיהיה עוד אחד (טפו טפו בלי עין הרע) כי זה בדרך כלל משהו שחוזר
את יכולה לחפש פה בסטיפס אני בטוחה ששאלו את זה בעבר
בכל מקרה אני לא יודעת כי לא חוויתי התקף כזה בעבר
בכל מקרה אם את רוצה לדבר על הריב בפרטי את תמיד מוזמנת :)
שואל השאלה:
תודה רבה❤
תודה רבה❤
אנונימית
שהמצב ביניכם משפיע עלייך
שהוא חשוב לך ואת לא רוצה לאבד אותו.
באותו הנושא: