6 תשובות
הכל טוב תטפלי בזה מוקדם ומקווה שזה לא יחזור
שואל השאלה:
איך מטפלים בזה?
אנונימית
מזל טוב!
קודם כל אהבה שלי להוריד לחצים
לנשום עמוק ולשתות כוס מים
אל תלחיצי את עצמך ותורידי את הסיכויים שזה יקרה שוב בטווח הקרוב
אני יודעת שזו חוויה לא נעימה אבל אם זה קורה שוב תעבדי על נשימות עמוקות, להוציא ולהכניס. תנסי להסתכל סביבך ולספור פריטים. תספרי נשימות ותנסי להעסיק את המוח שלך בדברים חיוביים.
הכל בסדר :)) זה רק התקף חרדה!! והוא יעבור
הכל בסדר❤
תקחי נשימות עמוקות ותשתי מים
תחשבי על דברים טובים ותעשי דברים שמשמחים ומרגיעים אותך
אם את צריכה עצות בשבילך בפרטי❤
אוקיי אני אכין אותך כפרה
זה יקרה שוב וזה יהיה קשוח
אבל יש לך יתרון את מכירה את הבן אלף ואת יודעת מה קורה שהוא תוקף
ולכן אני מציע אסטרטגיית לחימה משולבת קטלנית
שההתקף מתחיל מה אנחנו עושים
נושמים
מפסיקים הכל ופשוט נושמים
מבינים שהכל בסדר
שזה לא סוף העולם
ושזה בסופו של דבר יגמר
כי זה התקף זה זמני

אני רואה שרצית פתרון
ובכן אני לא פסיכולוג אבל אין פיתרון
כולנו חייבים להתמודד מול הפחדים שלנו
וזה בסדר זה חשוב וזה בריא
כי אדם שלא פגש את פחדיו אינו מכיר את עצמו או חולשותיו