4 תשובות
רוצה לדבר בה פרטי
תנסי לדבר עם מישהו, אותי אישית זה משחרר ולרוב גם יורדות לי דמעות.
אם את רוצה את תמיד מוזמנת לשלוח לי הודעה :)
שתהיה שבת שלום אהובה
אם את רוצה את תמיד מוזמנת לשלוח לי הודעה :)
שתהיה שבת שלום אהובה
אז אל תבכי תעשי משהו אחר זה יבוא אחר כך
אני זמין בפרטי אם את צריכה לפרוק (-:
באותו הנושא: