7 תשובות
שואל השאלה:
אוקיי ו? אני רק שאלתי איך להיות יפה וזה נכון אני מקנאה בהן כי הן מושלמות פשוט..
אנונימית
אוקי ו, זה אומר שאת כבר יפה.
את לא צריכה להפוך לאחת כזו.
ואין צורך לקנא.. זה לא מקדם אותך לשום מקום.

אם וממש "בא לך להיות יפה יותר" או איזה "גלואו אפ" את יכולה להתחיל ללכת לחדר כושר, לעשות איזה משהו חדש בשיער, או אנערף..
אבל לקנא לא יעזור.
שואל השאלה:
אני תאמת כן מתאמנת כל יום אבל זה לא קשור אני לא מרגישה יפה בכלל
אנונימית
^^אם את מתאמנת תהיי בטוחה שאת נראת פגז.
זה כנראה בודי דיספורמיה (כנראה טעיתי בהיגוי)
שגורם לך לחשוב שאת לא יפה
שואל השאלה:
תודה רבה לכם, אני מעריכה את זה יש לכם לב טוב
אנונימית
קודם כל, אם את אומרת שאת לא יפה, והם יפות.. והם אומרות אותו הדבר, זה אומר שיש פה דפוס, שחוזר על עצמו.
כנראה שאת יפה, ומעבר לכך, אם היית מכוערת, לא היה לך אקס.
הכוונה שאף בן לא היה רוצה אותך.
שואל השאלה:
למה לא
אנונימית