התחברות הרשמה

שומעים יש לי חבר עכשיו הוא נראה סביר כזה ומדבר עם מלא בנות ואני מרגיש לי לפחות שאני נראה יותר טוב ואני כבר לא מדבר(למטה)

עם אף אחת לא מצליח ליצור קשר וכזה כאילו אני צריך להתאמץ ולו זה בא בקלות ושלא תבינו לא נכון אני לא בא לרדת עליו או לעוף על עצמי (אני יודע שככה זה נשמע )אני פשוט לא מבין למה זה בא לו בכזאת קלות ואני גם חברותי וכזה יענו יודע לייצר שיחה
15 במאי 2024, 19:09
ביטחון עצמימראהדימוי עצמיבטחון עצמיהתחלות    
תשובה אחת
גם אני ככה
ב
ב'וגק הורסמן
באותו הנושא:
איזה שיר אתם שומעים עכשיו? רק דברים טובים
אם אתם שומעים שיר עכשיו ברגע זה, מה אתם שומעים?
אתם שומעים עכשיו שירים?ואם כן אז מה אתם שומעים?
אם אתם שומעים שירים עכשיו אז איזה שיר אתם שומעים?
שומעים איזה שירים אתם שומעים עכשיו?
אם אתם שומעים עכשיו מוזיקה איזה שיר אתם שומעים?
איך קוראים לשיר הספרדי (נראה לי הוא ספרדי) שכולם שומעים עכשיו?
איזה שיר אתם שומעים עכשיו ולמה אתם שומעים אותו?
איזה שיר אתם שומעים עכשיו? אם אתם שומעים
איזה שירים עכשיו כולם שומעים כמו השיר 2005, דברים פופולריים?
איזה שיר אתם שומעים עכשיו? אם אתם שומעים