שומעים יש לי חבר עכשיו הוא נראה סביר כזה ומדבר עם מלא בנות ואני מרגיש לי לפחות שאני נראה יותר טוב ואני כבר לא מדבר(למטה)
עם אף אחת לא מצליח ליצור קשר וכזה כאילו אני צריך להתאמץ ולו זה בא בקלות ושלא תבינו לא נכון אני לא בא לרדת עליו או לעוף על עצמי (אני יודע שככה זה נשמע )אני פשוט לא מבין למה זה בא לו בכזאת קלות ואני גם חברותי וכזה יענו יודע לייצר שיחה