2 תשובות
אני בן אבל לי היה חבר ממש טוב ואז עברתי עיר ומאז אני לא כל כך בקשר איתו
כן, יש לי את זה עם ארבעת החברים הכי טובים שלי. אני פיזית מרגישה שאני לא אוכל לאבד אותם אף פעם כי זה יכאב מדי. אני ממש אוהבת אותם.