2 תשובות
ראיתי אנימציות טובות יותר לפנים ולחיות, אבל מגניב שעשו את סטיב רגיל ולא אנימציה בפנים
בכללי מאוד מאוכזבת מהטריילר המקורי, אז כל דבר יהיה שיפור על פניו
בכללי מאוד מאוכזבת מהטריילר המקורי, אז כל דבר יהיה שיפור על פניו
אממ פחות- אהבתי את הרגיל יותר.. כאילו הרעיון באחד הזה טוב פשוט לא אהבתי את איך שיצא האנימציה מרגישה כמו אנימציות מיינקראפט ביוטיוב (שזה בסדר כי זה סרטון שמישהו הכין אבל זה פחות בשבילי) ולא יודעת זה לא הסגנון אנימציה שאני אוהבת
אבל כן היה עדיף שרוב הסרט יהיה אנימציה (חוץ מאולי החלק שהם נכנסים לעולם שבו הגיוני שזה יהיה לייב אקשיין, כי לפי סרטון שראיתי בטיקטוק זה כאילו מיינקראפט הוא עולם כזה ולא כאילו נכנסו למשחק מחשב סגנון ג'ומנג'י חח)
אבל כן היה עדיף שרוב הסרט יהיה אנימציה (חוץ מאולי החלק שהם נכנסים לעולם שבו הגיוני שזה יהיה לייב אקשיין, כי לפי סרטון שראיתי בטיקטוק זה כאילו מיינקראפט הוא עולם כזה ולא כאילו נכנסו למשחק מחשב סגנון ג'ומנג'י חח)
באותו הנושא: