8 תשובות
רק כייף עם חברים
משחק מדהים
אבל פעם יותר אהבתי אותו
אין משחקים כמעט שמשתבים לו
איך שהוא הרבה פעמים אני מוצא את עצמי כזה "ואי הרסו את המשחק הרסו זה בלה בלה"
אבל בסופו של דבר תמיד איך שהוא פעם בשנה חוזר לשחק לאיזה חודש
וזה לא קורה לי עם אף משחק מיינקראפט זה משהו אחר חחח
משחק ממש טוב
מת על המשחק הזה משחק מאז 2016 אבל טיפה הרסו אותו מייקרוסופט. טוב לא טיפה
משחק מעולה ובאסה שלאחרונה חא הרבה משחקים בו
משעמם
Zm
מסכים עם בחור טוב35 כל מילה. xdd