10 תשובות
שואל השאלה:
מה כן הסטייל gta? פנאפ?
מה כן הסטייל gta? פנאפ?
אני ממש אוהבת
מה gta פנאפ אחי פנאפ ככ מת כבר וgta זה צ'אנר רחוק ככ משניהם
המשחק האהוב עליי
נחמד צ'יל כזה
משחק מעולה הוא יכול להיות קצת משעמם אבל גם יכול להיות כיף בטירוף
קל כן
לא הסטייל שלי במשחקים
אני מתה על המשחק הזה
^ מה אבל יש דבר כזה דעה
גם לדעתי זה לא משחק טוב
לשאלה, הוא כיף ממש ואפשר לעשות איתו הרבה יותר מידי
גם לדעתי זה לא משחק טוב
לשאלה, הוא כיף ממש ואפשר לעשות איתו הרבה יותר מידי
באותו הנושא: