8 תשובות
לא סובלת את הקקה הזה
פחות
עצם זה שהוא מייצר ספרים שגורמים לי ללמוד, אני לא אוהב אותו
ממש ממש לאא
אה יואו הוא אחלה
אני לומדת עם הספרים שלו וגם אמא שלי למדה עם הספרים שלו
למזלו אני אוהבת מתמטיקה סו..
כן מסודר עם הרבה תרגול
אני אוהב מתמטיקה אבל פיזית הספרים כבדים מדי, כאיחו בחייאת תעשה ספרים קלים יותר חח