6 תשובות
אני פעם שערכתי הייתי עושה inshot נראה לי ככה קראו לה
שואל השאלה:
זה בתשלום הכל כמעט..יש אפליקציה חינמית?
זה בתשלום הכל כמעט..יש אפליקציה חינמית?
אנונימית
שואל השאלה:
בכל התגובות כתוב שהיה קנה להם הכל בכסף וזה נתקע כל שנייה זה באמת ככה?אני לא רוצה שיקחו לי כסף
בכל התגובות כתוב שהיה קנה להם הכל בכסף וזה נתקע כל שנייה זה באמת ככה?אני לא רוצה שיקחו לי כסף
אנונימית
שואל השאלה:
אה אז זה קצת בעיה בשבילי..נראלי אני אשאר עםcupcut.אגב רוצה לראות את העמוד?חחח
אה אז זה קצת בעיה בשבילי..נראלי אני אשאר עםcupcut.אגב רוצה לראות את העמוד?חחח
אנונימית
אני באפטר אפקטס אבל זאת לא אפליקצייה
בעבר אבל הייתי עורכת הרבה בalight motion, שזאת אפליקציה שבעיקר טובה לאדיטים עם מעברים ממה שאני זוכרת
רוב החיסרונות באפליקציה זה שאי אפשר להוריד את הלוגו של האפליקציה בלי לשלם ויש הרבה אפקטים בפרימיום שזה מעצבן, וגם אם משתמשים בה יותר מידי היא נתקעת וקורסת
יש את video star, שדי קשה להשתמש בגרסה החינמית בלי להיתקע בשלב כלשהו כי הרוב זה בתשלום
אבל זאת אפליקציה די טובה לאדיטים שהם רק קליפים בלי משהו יותר מידי מיוחד
funimate זאת יותר רשת חברתית של אדיטים מאשר אפליקציה שאפשר להכין בה אדיטים ואז לעלות אותם במקום אחר.
בעיקרון היא די נוחה, יש הרבה presets שמקלות על התהליך של העריכה, ואין יותר מידי דברים קריטיים שמוגבלים בתשלום ממה שאני זוכרת.
האפליקציה כן שמה לוגו של האפליקציה אם לא קונים פרימיום, אבל יש כל מיני שיטות לצלם מסך ככה שזה בלי לוגו
בעבר אבל הייתי עורכת הרבה בalight motion, שזאת אפליקציה שבעיקר טובה לאדיטים עם מעברים ממה שאני זוכרת
רוב החיסרונות באפליקציה זה שאי אפשר להוריד את הלוגו של האפליקציה בלי לשלם ויש הרבה אפקטים בפרימיום שזה מעצבן, וגם אם משתמשים בה יותר מידי היא נתקעת וקורסת
יש את video star, שדי קשה להשתמש בגרסה החינמית בלי להיתקע בשלב כלשהו כי הרוב זה בתשלום
אבל זאת אפליקציה די טובה לאדיטים שהם רק קליפים בלי משהו יותר מידי מיוחד
funimate זאת יותר רשת חברתית של אדיטים מאשר אפליקציה שאפשר להכין בה אדיטים ואז לעלות אותם במקום אחר.
בעיקרון היא די נוחה, יש הרבה presets שמקלות על התהליך של העריכה, ואין יותר מידי דברים קריטיים שמוגבלים בתשלום ממה שאני זוכרת.
האפליקציה כן שמה לוגו של האפליקציה אם לא קונים פרימיום, אבל יש כל מיני שיטות לצלם מסך ככה שזה בלי לוגו
אני עושה אדיטים באפטר אפקטס שזה אחלה אבל זה במחשב