5 תשובות
תעשי שעון מעורר ממש ממש חזק משלך
אם את בתיכון אז יש שביתה
שואל השאלה:
אצלי אין שביתה
ונשמה את אמורה לשמוח שאת בשביתה לא?^^^^^^
אצלי אין שביתה
ונשמה את אמורה לשמוח שאת בשביתה לא?^^^^^^
אני בשביתה תמותי
איזה כיתה את? חשבתי יש שביתה
באותו הנושא: