3 תשובות
לעזוב מסכים, לשים את הראש ולנוח
וואי וואי תנוחי תשתי תה ותלכי לישון מקווה שזה יעבור תרגישי טוב
אנונימית
מיגרנה , אני ממליצה לך לנוח ולעזוב את הטלפון
באותו הנושא: