התחברות הרשמה

הסנפתי איזה כדור בצד ימין ויכשיו כואב לי הראש פיצוצים מה לעשות?

2 באוגוסט 2023, 18:56
כאבי ראשכדורים    
תשובה אחת
להוציא
מ
מוחמד_
באותו הנושא:
אם לקחתי כדור וריסקתי אותו ואז הסנפתי זה אומר שעשיתי קוק או שלא? או שזה אומר שפשוט הסנפתי כדור חח?
בלעתי איזה 5 כדורים של סוכרזית והסנפתי 2 כדורים של סוכרזית גם. זה יכול לעשות לי משהו?
לא עישנתי,שתיתי,או הסנפתי בן17 זה עושה אותי מוזר?
פעם הסנפתם כדורים?
אם אני לוקחת יכשיו מלוטנין (כדור שינה) אני אקום מחר בשבע בבוקר?
נגיד והסנפתי סתם כדורים, כמה אני דופקת את עצמי?
אני ימות אם הסנפתי סוכרזית
מה קורה אם הסנפתי פודרה בטעות?
הסנפתי היום ואבן לקחתי לוריבן וקלונקס ואני לא מרגישה בכלל, איך??
עשיתי טיפול פנים ויכשיו הפנים שלי מאוד אדומות מה אפשר לעשות?
אם בטעות הסנפתי קמח זה רע?