7 תשובות
שבת
תכבוש עמדה
אנונימית
אם יתפסו אותך לא יהיה נעים
די זה העבודה שלך חיים מה זה לישון
אם חס וחלילה יבוא מחבל
מה זה לישון זה הצבא שאמור לשמור על האזרחים מבינה את הקושי אבל אי אפשר זה לא נורמלי
לא מדברת ספיציפית עליך כן אבל לא ישנים בלי קשר בשמירה
אם חס וחלילה יבוא מחבל
מה זה לישון זה הצבא שאמור לשמור על האזרחים מבינה את הקושי אבל אי אפשר זה לא נורמלי
לא מדברת ספיציפית עליך כן אבל לא ישנים בלי קשר בשמירה
אנונימית
^את בת 15 ככל הנראה שהכי חרא שאכלת זה בטיול שנתי כשישנת באוהל בדואי. ולשואל השאלה אם תופסים אותך אתה מת ואם קורה משהו אז אתה עוד יותר מת.
מה קשור
אני יותר גדולה ממך אהוב
פשוט לישון משמירה שאתה חייל זה לא רלוונטי כולם מסתמכים עליך אם יקרה משהו חס וחלילה חס ושלום בזמן הזה
גם אם תופסים אותו הוא דיי גמור אז מה זה משנה
אני יותר גדולה ממך אהוב
פשוט לישון משמירה שאתה חייל זה לא רלוונטי כולם מסתמכים עליך אם יקרה משהו חס וחלילה חס ושלום בזמן הזה
גם אם תופסים אותו הוא דיי גמור אז מה זה משנה
אנונימית
באותו הנושא: