5 תשובות
כן תשני
לישון עד 12 לקום לאכול להתארגן ולצאת לשמירה
לא. תישני ב22:00 ארבע שעות שינה זה plenty, וכשתסיימי את השמירה תחזרי לישון.
אם תשנצי לא תוכלי להירדם ב22:00 ועד 2 תהי עייפה. גם תורידי לך איזה סרט או שתיים לצפות בהם בשמירה
אם תשנצי לא תוכלי להירדם ב22:00 ועד 2 תהי עייפה. גם תורידי לך איזה סרט או שתיים לצפות בהם בשמירה
אם אין לך משהו מעניין לעשות בינתיים, חברים לשבת איתם או משהו, תאכלי משהו ותלכי לישון
כן תלכי לישון