7 תשובות
אין צורך
אני מתכוון לקחת כי יש לי מערכת. אם אין לך אז אל תקחי, אם יש לך תקחי. גם ככה יש היום לימודים רק עד 11:45...
שואל השאלה:
יש לי מערכת ואני לומדת עד אחד וחצי..
אנונימית
אם יש לך מערכת אז תיקחי ספרים.
לדעתי מיותר
^אז קחי לדעתי. שחקי את זה בטוח.
גם לי יש תחושה שאני לא אלמד שפה וערבית היום...