7 תשובות
לא חושבת
כן אבל די מרושע
שואל השאלה:
כתוב איפה שהוא שאסור? כי זה שזה ממש רשע מצידה לא ישכנע אותה לא לעשות
אנונימית
לפי החוק, אין שום איסור על כך.
אבל זה בהחלט לא לעניין, לפחות לדעתי.
תדברו על זה עם ההנהלה. בהצלחה
אין חוק מפורש האוסר על כך.
אבל לדעתי, לא ממש מתקבל על הדעת לעשות דבר כזה כי בעיניי צריך לתת זמן "להתאקלם" מה שנקרא בשנת הלימודים ולעשות את זה בהדרגה.
אבל זו דעתי האישית,
יכול להיות שיהיו כאלה שלא יסכימו איתי.
שואל השאלה:
מסכימה לגמרי, זה גם אומר שבזמן החופש אני צריכה ללמוד למבחן^
בגלל זה שאלתי אם זה הגיוני
אנונימית