8 תשובות
כדאי שתלכי
שואל השאלה:
אבל אני לא מרגישה טוב
אבל אני לא מרגישה טוב
אנונימית
כן ברור, תרגישי טוב :)
עדיף שתלכי אבל אם את ממש לא יכולה אז תנוחי בבית או משהו
מכיר תהרגשה
מכיר תהרגשה
כן זה בסדר, תרגישי טוב
שואל השאלה:
תודה רבה ❤
תודה רבה ❤
אנונימית
זה בסדר
ברור שזה בסדר
באותו הנושא: