התחברות הרשמה

הגיוני שמרוב עומס זה קרה לי?

פשוט התמוטטתי במקלחת...
הגיוני?
יש לי אנמיה בלי קשר (חוסר ברזל)
אבל הגיוני שזה מזה?
1 בספטמבר 2024, 22:02
מצב רוחעייפות    
2 תשובות
כן
מ
מתולתלת ומטומטמת
שואל השאלה:
שלחתי לך הודעה לפרטי
ס
סוד365
באותו הנושא:
זה הגיוני שמרוב עומס נפשי אני כבר מדחיקה את התחושות ופשוט לא מרגישה כלום? אולי פחד מלהרגיש?
הגיוני שמרוב חוסר בטחון אין לי פרופיל בוואטספ?
זה נראה לכם הגיוני העומס הזה??
זה הגיוני שאני צורחת לפעמים כדי לפרוק מתח ועומס רגשי?
זה הגיוני שמרוב שהגבות שלי ממש שחורות אז אני משתמשת בעיפרון לעיניים במקום לגבות?
זה הגיוני שמרוב שכואב לי נפשי וכבר כואב לי פיזי?
הגיוני שמרוב שאני עייפה אני לא מצליחה להרדם?
הגיוני שמרוב מחשבות שליליות אני מרגישה כובד פיזי בלב?
הגיוני שנתפס לי השרירים בידיים בגלל עומס נפשי?
הגיוני שמרוב עייפות מתחילים לשמוע שירים בראש?
זה נשמע לכם הגיוני שיהיה לנו כל כך הרבה עומס?