3 תשובות
לא הגיוני, גם אצלי זה ככה
עד סוף ינואר 2 מבחנים באנגלית 2 במתמטיקה 1 בלשון 1 בערבית 1 במדעים וגם עבודות הגשה. רק בשבוע הקרוב יש לי 3 מבחנים ועבודה להגשה ויש לי חרדה ממבחנים והמורות לא נותנות לי לעשות בחוץ באוויר ואני נחנקת בכיתה וזה מעניין להן אתם יודעים את מה
לא הגיוני
למה לכולם יש ככ הרבה לחץ

בהצלחה במבחנים
כן הגיוני לצערי יש לי יותר מזה