9 תשובות
וואי מזעזע.... ממש מזעזע זה לא הגיוני מבחינת כלום , הבריאות הנפשית שלנו זל
לצערנו כן
אני כולם צריכים להתמודד עם עומס שכזה
באמת זה מטורף בהצלחה!!
זה מטורף אבל כמה זמן היה לך לעשות את העבודות בהיסטוריה וכל השאר? כי לרוב נותנים בערך שבועיים
מוגזם ממש אבל תמיד תזכור שלפחות אתה לא בצבא
שואל השאלה:
קיבלנו את ה2 עבודות בהיסטוריה ביום חמישי האחרון
כלומר 3 ימים ל2 עבודות..
אנונימי
שואל השאלה:
יא
אנונימי
איזה כיתה אתה?
וואו אמאלה לא
תקשיב תדברו עם המורים או המנהל בית ספר, זה מוגזם צריכים לתת לכם לפחות שבועיים להגיש עבודות