21 תשובות
ברור?
ירדן זה שם יפה
כנראה
שואל השאלה:
אבל זה כמו ירדן המדינה ויגאל עמיר
אבל זה כמו ירדן המדינה ויגאל עמיר
אנשים מנותקים
ירדן אחלה שם
לירדן יש עוד משמעות, שם נורא יפה בעיניי
עזבו מי קורא לילד שלו נח
כמו שמאיה ווריטמהר קראה לבן שלה
מה זה השם הזה זה שם של התנך ומזעזע
כמו שמאיה ווריטמהר קראה לבן שלה
מה זה השם הזה זה שם של התנך ומזעזע
אנונימית
שואל השאלה:
למה ?
נח זה אחלה שם אין לו היסטוריה אפלה
למה ?
נח זה אחלה שם אין לו היסטוריה אפלה
אין סיכוי שאמרת שנח זה אחלה שם
שואל השאלה:
בוא זה לא השם הכי נורא שיש
בוא זה לא השם הכי נורא שיש
אין היסטוריה אפילה אבל מה זה קשור לחיים האלה
זה שם שהייתי קוראת לצב שלי לא יודעת
זה שם שהייתי קוראת לצב שלי לא יודעת
אנונימית
לפחות לא קראו לו מתתיהו כמו שקוראים לי ):
יש אנשים שקוראים לילדים שלהם אחרי רגשות או פירות.
זה יותר מוזר מהכל
זה יותר מוזר מהכל
הכרתי מישהי שקראו לה אכזבה
דווקא ירדן שם מוצלח
^^ אני מכירה מישהי בשם יהלום, אילת, אהבה, פטל..
אילת שבר את השיאים (כן ההורים שלה אוהבים את אילת אז קראו לה ככה)
אילת שבר את השיאים (כן ההורים שלה אוהבים את אילת אז קראו לה ככה)
דווקא שם חמוד
מזל שההורים שלה לא אוהבים את פתח תקווה
מזל שההורים שלה לא אוהבים את פתח תקווה
אני מכירה קסם, תות
ומתרגלים לזה בסוך וזה אחלה שמות
ומתרגלים לזה בסוך וזה אחלה שמות
אנונימית
^^ חחח ריל
קסם זה אחד השמות
באותו הנושא: