10 תשובות
לבן דוד שלי שהיינו קטנים צחקנו על השם שלו דביר שדומה לדבור אז אני קורא לו "hornet"
טלטול
שותפה למחזור
בראוניז
שרמות'ה
תלבץ של אמיר חצרוני
בעלי הכושי
ההוא עם הבולבול
לידיד טוב שלי קוראים "אשמדאי" באנשי הקשר. לחברה שלי קוראים "ברברה סטרייסנד" (או ברברה ספיידרמן) בלי סיבה מיוחדת. לחברה פה (שאוט אאוט לעמליה) קוראים "שופכת התה של סטיפס".

חוץ מזה, יש לי אולי 30 אנשי קשר.
חחח רק אני קורא אפילו לחברה הכי טובה שלי פשוט בשמה הפרטי?
ידיד שלי קורא לחברה שלי "ד*ק מוביל"
לרובם "ניגה" בווריאציות שונות.

יש לי 3 אנשי קשר שהם לא ככה.
סתומי שלי (החברה הכי טובה שלי)
חזיר (לאח שלי כי הוא קורא לי חזירה מאז שאני ילדה קטנה ואני קוראת לו חזיר)
שבץ שלי