57 תשובות
אנגלית
תלוי בוויב אבל 90% מהפעמים באנגלית
אנגלית
איכ מזרחית
אנגלית.
זה ממש תלוי במקום ובזמן, עם אנשים אני אעדיף לשמוע מזרחית ברוב המקרים אבל עם זה עם חברים שלי מהקיבוץ למשל אז אני לא אשמע איתם מזרחית
שואל השאלה:
אני מעדיפה מזרחית לשמוע יותר טוב לדעתי
שואל השאלה:
איך אנגלית אני בשוק
שואל השאלה:
נע פחות אנגלית גם בסדר אני שומעת בערך אבל הרוב אני שומעת מזרחית ובעברית
לרוב אנגלית , יש שירים במזרחית שהם גם סבבה :)
שואל השאלה:
מה אתם עושים לי מנוסים זה דעה שלי תכבדו
^^ בגלל זה לא כל שיר מזרחי.. זה תלוי בשיר ובאיכות
אנונימי
שואל השאלה:
תפסיקו להגיד איכס על מזרחית יותר טוב מאנגלית שלכם זה בטוח
שואל השאלה:
וגם עברית יותר טוב לדעתי
מזרחית בגדול. אבל תלוי איזה שיר
שואל השאלה:
עזבו אין לכם טעם בכלל
שואל השאלה:
עדיף מזרחית אנגלית זה עלוב
שואל השאלה:
אנגלית זה סתם מביך
שואל השאלה:
מה הקשר זכותי ואני שומעת עומר אדם ועוד
שואל השאלה:
עדיף את אייל
שואל השאלה:
עדיף מאשר אנשים שונאים את ישראל לשמוע עדיף מזרחית
שואל השאלה:
מה איכס עומר טוב
זה עניין של טעם
אבל לתעדף אנס זה פשוט פתטי. ^^^^
שואל השאלה:
איכס אנגלית יא אתם חסרי טעם
שואל השאלה:
עומר לא אנס
לא עומר, אייל ^^
שואל השאלה:
תת רמה זה אנגלית
אנגלית ברור
אני שונאת מזרחית
אנגלית
אנונימית
שואל השאלה:
איכס אנגלית שלכם לא עומר
שואל השאלה:
איזה קנאים אין לכם טעם
תת רמה זה לרדת על טעם של אחרים.
שואל השאלה:
אתם יורדים על שלי
אני בעצמי שומעת שירים בעברית, לא ירדתי על הטעם שלך רק עניתי לשאלה.
שואל השאלה:
סבבה אחרים אמרו איכס
שואל השאלה:
אנגלית איכס מביך ברמות לשמוע לדעתי
שואל השאלה:
מזרחית הכי טוב לדעתי
איכ גועל מגעיל דוחה גועל נפש מזרחית
אני בוחר אנגלית
שואל השאלה:
לא מעניין איכס אנגלית
שואל השאלה:
איזה עלוב זה אנגלית לשמוע
שואל השאלה:
יופי מי שאומרת מזרחית כל הכבוד
אנשים ששונאים מזרחית יש שתי אופציות:
1. אתם לא אוהבים את הסגנון
2. אתם לא מבינים במוזיקה מזרחית וחושבים שהמוזיקה המזרחית מסתכמת בכמה שירים גרועים וריקניים של היום
כדי לשפוט מוזיקה מזרחית צריך להכיר את הכל, מהתחלה בתקופה שלא השמיעו מזרחית בטלוויזיה וברדיו, בתקופה שהמוזיקה המזרחית הייתה כמעט מוזיקה ערבית לגמרי, בתקופה שהמוזיקה הייתה מזרחית ולא מזרחית ופופ
אבל לפני כמה שנים עדיין עשו שירי מזרחית עם פופ שהם טובים ויש בהם יחסית עומק, לדוגמא שירים לפני איזה 10 שנים של אייל גולן
אנגלית, איכס מזרחית
שואל השאלה:
איכס אנגלית מזרחית לא
שואל השאלה:
תמשיכו לעשות מינוס
שואל השאלה:
איכס אנגלית גרועה לדעתי
שואל השאלה:
מי שאומר אנגלית זה סתם
טוב בת 22
שואל השאלה:
סבבה אל תדבר איתי
אחלה שם
שואל השאלה:
תודה רבה
צחקתי, בכל מקרה תודה על הפרח
מה את שואלת פה כולם סאחים סטיפס זה לא ל מזרחית
וואלה זה תלוי באווירה אבל רוב הזמן מזרחית כי אני אוהבת חאפלות
כי את מושפעת
אנגלית
מזרחית ובכללי עברית
אנונימית