8 תשובות
כל אחד והטעם שלו אני אוהבת מזרחי
אין דבר כזה "עדיף" כל אחד והסגנון שלו
כל אחד ומה שהוא אוהב. אני אוהבת אינדי, אקספירמנטלי, קייפופ ופוסט פאנק
תשמעי זה פשוט עניין של טעם
אני בעיקר שומעת עברית מזרחית
אני בעיקר שומעת עברית מזרחית
כל אחד ומה שהוא אוהב, תחשבי מה הטעם שלך ואז תשמעי את הזמר או הלהקה שאת אוהבת, אני נגיד אוהבת רוק
מטאל תעשייתי ות'ראש מטאל
רוק
מאיפה לי
מה שהאוזן שלך מעדיפה תשמע מה אפשר לענות על זה
מה שהאוזן שלך מעדיפה תשמע מה אפשר לענות על זה
באותו הנושא: