9 תשובות
losing control...
יש אלבום שנקרא it'll end in tears של להקה בשם this mortal coil
כל השירים שם קאברים וכולם טובים יותר מהמקוריים
כל השירים שם קאברים וכולם טובים יותר מהמקוריים
כן , יש כמה
כן!
בכללי יש לי פלייליסט קאברים ענק עם המון קאברים אגדיים שהכנתי עם עוד שני חברים.
אם את מעוניינת אשלח.
אלו הקאברים המועדפים עליי:
aint no sunshine- eva cassidy
ruby tuesday- melanie
across the universe- fiona apple
stand by me- john lennon (יש עוד מלא קאברים שאני אוהבת לשיר הזה)
sweet jane- cowboy junkies
nothing compares to u- sinead oconnor
everybody talkin- harry nilsson
as tears go by- marianna faithfull
בכללי יש לי פלייליסט קאברים ענק עם המון קאברים אגדיים שהכנתי עם עוד שני חברים.
אם את מעוניינת אשלח.
אלו הקאברים המועדפים עליי:
aint no sunshine- eva cassidy
ruby tuesday- melanie
across the universe- fiona apple
stand by me- john lennon (יש עוד מלא קאברים שאני אוהבת לשיר הזה)
sweet jane- cowboy junkies
nothing compares to u- sinead oconnor
everybody talkin- harry nilsson
as tears go by- marianna faithfull
שימי- הביצוע של טונה ונינט בקיסריה אנפלאגד
עולם משוגע- הביצוע של טונה ונינט בקיסריה אנפלאגד
עולם משוגע- הביצוע של טונה ונינט בקיסריה אנפלאגד
חד משמעית המון
אפס מאופס, ליאב מורחי
חצי משוגעת, בתאל סבח
למה לא אנחנו, אורי סבן
עזבי, נהוראי תורגמן
אפס מאופס, ליאב מורחי
חצי משוגעת, בתאל סבח
למה לא אנחנו, אורי סבן
עזבי, נהוראי תורגמן
רואה לך בעיניים, אוהבת את הקאבר של מיטב שרמן
כן
that's what i like - dance gavin dance
קאבר לשיר של ברונו מארס
קאבר לשיר של ברונו מארס
באותו הנושא: