20 תשובות
תשמעי מוזיקה לבנה
סתם שאלה למה בשש וחצי?
ואני במקומך הייתי עושה לילה לבן בשביל לסדר את השעות שינה לבית ספר
מלא קפה ותעסיקי את עצמך עד אז
אלא אם כן יש לך מחר יום ממש ארוך
ואז פשוט תראי טלוויזיה עד שאת נרדמת
אנונימית
שואל השאלה:
חבל שאין מוזיקה וורודה
אנונימית
שואל השאלה:
^^הולכת לעבודה מוקדם
אנונימית
שואל השאלה:
רגע זה יעזןר לי לסדר את השעות שינה לבית ספר????
אנונימית
אם תעשי לילה לבן?
כן ברור את תהיי מתה מעייפות בערב תלכי לישון ותקומי מוקדם בבוקר וככה יחזור לך השגרה
אנונימית
שואל השאלה:
אתה
גאון!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אנונימית
שואל השאלה:
יש לי מחר יום ארוך אבל לא אכפת לי!!!!אני צריכה לסדר את השעות שינה דחוף
אנונימית
שואל השאלה:
רגע אבל יש בעיה.......
אני שומרת שבתת איך אני אקום בשבת מוקדם??
אנונימית
שואל השאלה:
^^^^אני בן אדם אנרגטי אז אני אצליח
אנונימית
יש אפשרות לבקש ממישהו מהמשפחה שקם מוקדם להעיר אותך?
אנונימית
שואל השאלה:
אז לעשות לילה לבן או לא??
אנונימית
שואל השאלה:
כן יש
אבל יהיה לי משעמם ברמות
אנונימית
שואל השאלה:
אז איך אני אקום מוקדם ב1.9?זה יהיה קשוח
אנונימית
אומייגד יאחתי!!!!!!!!
שואל השאלה:
לא יהיה שביטה
אנונימית
שואל השאלה:
אז מה לעשותת
אנונימית
pinktiger מה הבעיה במןזיקה שחורה? את גזענית
שואל השאלה:
תודה על הרעיון!!
אנונימית
בלי טלפון