11 תשובות
חחח חחח חחח חחח קודם כל
זה פשוט סיפור ממש מצחיק
פשוט תנסי להסביר או שתזרמי עם זה
זה פשוט סיפור ממש מצחיק
פשוט תנסי להסביר או שתזרמי עם זה
תתפללי עליהם ותברכי אותם
בגדול ממש לא אמור להיות הבדל בין ברכה של נכדה של רב לברכה של "סתם" יהודייה
בגדול ממש לא אמור להיות הבדל בין ברכה של נכדה של רב לברכה של "סתם" יהודייה
שואל השאלה:
לאא אבל את לא מבינה רוצים שאני אתפלל בגלל "הייחוס המשפחתי" שלי ואני בכלל תימניה!! מה אני קשורה לרב????!?!?
לאא אבל את לא מבינה רוצים שאני אתפלל בגלל "הייחוס המשפחתי" שלי ואני בכלל תימניה!! מה אני קשורה לרב????!?!?
חח אני מתת
^^ הם המפגרים. ייחוס משפחתי לא נותן כלום לתפילות שלך. תתפללי עליהם, תברכי אותם, מילים של יהודי אמורות להיות עם כוח
תסבירי את הסיטואציה נראה לי לפני שיצא משליטה.
אבל וואי באמת מצחיק.
אבל וואי באמת מצחיק.
שואל השאלה:
אבל מה להגיד??? אם לא הייתי חרדית הייתי אומרת שהייתי שיכורה אבל זה לא מקובל, ינדו אותי אם אגיד שאני שיכורה יותר מאשר שאני לא באמת הנכדה של הרב
אבל מה להגיד??? אם לא הייתי חרדית הייתי אומרת שהייתי שיכורה אבל זה לא מקובל, ינדו אותי אם אגיד שאני שיכורה יותר מאשר שאני לא באמת הנכדה של הרב
תגידי כזה.
היי, אני באמת מתנצלת אבל זו היתה אי הבנה, אני לא הנכדה של הרב, סליחה, מאחלת לכם שכל תפילותיכם יתקבלו.
או משהו בסגנון.
היי, אני באמת מתנצלת אבל זו היתה אי הבנה, אני לא הנכדה של הרב, סליחה, מאחלת לכם שכל תפילותיכם יתקבלו.
או משהו בסגנון.
הם מכירות אותך?
פשוט תגידי למי שכותב לך שאת לא קשורה לרב
קודם כל אהבתי חחח דבר שני תבקשי ממנה להוסיף או משהו שזה לא אמיתי
באותו הנושא: