8 תשובות
לא. דתיה לאומיהלשעבר חח
אנונימית
מבחינת האופי שלו אז כן הוא נסיך
אנונימית
שואל השאלה:
ומבחינת מה לא?^
ומבחינת מה לא?^
אנונימי
לא מכירה אותו אבל עצם זה שהוא באח הגדול אז לא חחח
זה לא משנה כי הוא הומו בארון
אנונימי
^ לגמרי
חרדיה לשעבר ולא, בעיקר כי הוא מציג את עצמו כחרדי ובפועל עושה מה שבא לו, ואני לא רוצה לצאת עם מישהו שמציג את עצמו אחרת ממה שהוא במציאות
מסורתית שמשתדלת וכמו שאמרו פה מבחינת אופי כן הוא באמת נסיך ויש לו לב זהב
באותו הנושא: