4 תשובות
כן
אנחנו בני אדם ובני אדם תמיד שופטים
אנחנו בני אדם ובני אדם תמיד שופטים
כל הזמן
לפעמים כן לפעמים גם לפי התנהגות זה תלוי
לא
אני שונאת מראה חיצוני זה חסר ערך
ולכל אחד יש את הסגנון בגדים משלו מותר לכולם ללבוש מה שהם רוצים וזה בסדר אם אני פחות יאהב את הסגנון לבוש שלהם אבל לא ישפוט בגלל זה
"לא צריך לשפוט ספר לפי הכריכה"
סליחה שחפרתי חחח
אני שונאת מראה חיצוני זה חסר ערך
ולכל אחד יש את הסגנון בגדים משלו מותר לכולם ללבוש מה שהם רוצים וזה בסדר אם אני פחות יאהב את הסגנון לבוש שלהם אבל לא ישפוט בגלל זה
"לא צריך לשפוט ספר לפי הכריכה"
סליחה שחפרתי חחח
באותו הנושא: