7 תשובות
לא ממש אהבתי, אבל גם לא הייתי מצליחה לצייר כמוך
מה שבאמת קשה ומשפר בציור זה לצייר מהראש אבל כל הכבוד יצא לך טוב
שואל השאלה:
אבל גם לצייר מתמונה זה לא כזה פשוט
צריך שזה ממש יהיה מדוייק ויראה אמיתי
אבל גם לצייר מתמונה זה לא כזה פשוט
צריך שזה ממש יהיה מדוייק ויראה אמיתי
אנונימית
מהמם כישרון
שואל השאלה:
תודה!!
תודה!!
אנונימית
שואל השאלה:
מה זאת אומרת להעתיק? פשוט הסתכלתי על תמונה וניסיתי לצייר
כי לא היה לי תמונה בראש
לא אמרו לי איך לצייר או משהו
מה זאת אומרת להעתיק? פשוט הסתכלתי על תמונה וניסיתי לצייר
כי לא היה לי תמונה בראש
לא אמרו לי איך לצייר או משהו
אנונימית
אם לא העתקת מתמונה אז מטורף אם כן אז חמוד
באותו הנושא: