37 תשובות
אני מקווה
די שתו לי את המוח אני רוצה לקום בנחת ובלי אחים קטנים על הראש
די שתו לי את המוח אני רוצה לקום בנחת ובלי אחים קטנים על הראש
בלית ברירה אחרת
הישיבות כבר התחילו
של הבחורים הטובים
יואב קיש עשה איתי אקסטזי!!!
כן ):
לצערנו
מקווה שלא
כע
לתיכונים יש מצב שלא אבל לא לפתח תקוות אומרים את זה כל שנה
אנונימית
למה שהלימודים לא יפתחו
הם נפתחים גם בערים "מסוכנות" בצפון אין סיבה שלא יפתח בכל הארץ
הם נפתחים גם בערים "מסוכנות" בצפון אין סיבה שלא יפתח בכל הארץ
עוד שנייה מתחילה השנה ולא אמרו על זה כלום
אז בנתיים כן
אז בנתיים כן
אני מקווה מאוד שכן :(
מקווה שכן אני כבר מתגעגעת ללימודים
כן
כל עוד האירנים לא יתחילו לקפוץ אז כן, אבל לדעתי הם לא יתנו לנו להתחיל את השנה כי הם לא רוצים שנשכיל כדי שנהיה יותר טיפשים כדי שהם יוכלו לגבור עלינו
אנונימית
לצערינו הרב
כרגע אומרים שבסימן שאלה (ספציפית אצלי בתיכון), אבל יש מצב שעדכנו (תלוי אם תיכון או חטיבה) אבל הם תמיד מזיינים ותמיד פותחים שנה
אני מקווה שלא, שיחתמו כבר על מה שצריך ויעזבו אותנו בשקט. מה כבר ביקשתי? לדעת כמה קיבלתי.
כן לצערי
מסכימה ומחזקת^^^^
כן
גם אם תיפול פצצת אטום משרד החינוך האהובים לא יבטלו לימודים❤❤
גם אם תיפול פצצת אטום משרד החינוך האהובים לא יבטלו לימודים❤❤
אני רוצה בית ספר דיי-יי-יי-יי-יי-יי
אני מקווה מאוד להתחיל שנת לימודים נןרמלית לשם שינוי
אני מקווה מאוד להתחיל שנת לימודים נןרמלית לשם שינוי
^כן יואו כל שנה אותו דבר
כע
בחטיבות וביסודי כן נכון לעכשיו בתיכונים לא
אל תפלו בזה
כבר חמש שנים אומרים שלא יפתחו את הלימודים והם כל הזמן נפתחים אז ברצינות
כבר חמש שנים אומרים שלא יפתחו את הלימודים והם כל הזמן נפתחים אז ברצינות
אנונימית
עדיין מנסים לעשות משא ומתן בין משרד האוצר וארגון המורים, אבל לא בטוח שתהיה שביתה, אפילו אם לא יסגרו את המומ (מה שכנראה יקרה כי כרגע לא נראה שהדיונים כל כך עובדים)
יכול להיות שמשרד האוצר/ארגון המורים יוציא חיוב עבודה (שכחתי את השם) מבגץ ואז המורים לא יוכלו לשבות, אפילו אם הם ירצו
יכול להיות שמשרד האוצר/ארגון המורים יוציא חיוב עבודה (שכחתי את השם) מבגץ ואז המורים לא יוכלו לשבות, אפילו אם הם ירצו
כל שנה אומרים שלא יפתח הלימודים בראשון לספטמבר ושיהיה שביתה בלה בלה בלה
בסוף הכל רגיל
בסוף הכל רגיל
אנונימית
מקווה שכן, רוצה כבר שגרה ולחזור ללוז שינה נורמלית + לראות חברים. לא מתגעגע ללימודים עצמם שלא תחשבו לא נכון.
הכל רגיל חוץ מאלה שמפונים
לא יודעת אבל גם לא באלי
כרגע לחטיבה כן
לתיכון לא
לתיכון לא
לתיכונים יש שביטה אבל לשאר לא): אלא אם כן תתחיל מלחמה עם חיזבאללה גדולה יותר
אין שביתה.
באותו הנושא: