התחברות
הרשמה
יש שביתה? הלימודים לא יפתחו ב1 לספט לדעתכם?
28 באוגוסט 2022, 17:19
משרד החינוך
תשובה אחת
אצלנו לא רק שאין שביתה, מתחילים ב31 באוגוסט
הרצחת וגם ירשת?
ו
וויקאן
באותו הנושא:
חוזרים ללימודים ב10 ספט'?
יפתחו את שנת הלימודים?
לדעתכם יפתחו את שנת הלימודים?
מה הייתם רוצים שהלימודים יפתחו ב1 בספטמבר או ב1 באוקטובר?
אתם חושבים שעכשיו יפתחו בית ספר על שם אמיר פרישר גוטמן?
אתם חושבים שהלימודים יפתחו באוקטובר?
יפתחו את שנת הלימודים?
הלימודים בסוף כן יפתחו ב1??
שמעתם שהתחלואה עולה? וכניראה הלימודים לא יפתחו כרגיל בספטמבר
יש כבר החלטה אם מתחילים לימודים בספט' 1 או באוק' 1?
בנות אם יפתחו ברנדי מלוויל בישראל אתן תלכו?